Host: Martin Štýs | A je tu další díl seriálu rozhovorů věnovaného vývoji KCD2. Asi vám nemusím dopředu říkat, kolik pozoruhodných témat jsme mohli otevřít s technickým ředitelem a šéfem celého týmu programátorů ve Warhorse. Poslechněte si Martinovo povídání o leadershipu, vývoji jedné konkrétní funkce od A do Z a strasti spojené s technologiemi. Inu, tohle bylo zajímavé.
Zkratky:
(04:50) Melouchy a firemni kultura
(17:35) Fungovani tymu
(27:57) Leadership
(29:42) Běžný pracovní den
(33:00) Tech director
(40:55) Optimalizace kódu
(56:03) Engine
(1:05:14) Dalsi priklady z vyvoje
(1:16:24) Code rules
(1:24:45) Co by změnil
(1:36:29) Práce ve WH
(1:39:33) AI
Show notes:
Kingdom Come: Deliverance II I (Steam stránka)
#47: Fotbalová střílečka jako melouch (První rozhovor s Martinem o QFieldu)
Obsah pro předplatitele
Tento podcast je pouze pro předplatitele.
Chceš poslouchat dál a mít přístup k dalším příspěvkům této publikace?
Předplatit od 120 Kč